Nørhalne Cup 2025
Vestbjerg IF er igen medvært for fodboldturneringen Nørhalne Cup. Cup'en afvikles på og omkring fodboldbanerne ved Vestbjerghallen i Kr. Himmelfartsdagene 28. maj til 1. juni.
Det er Vestbjerg IF som én samlet forening, der står for at afvikle Nørhalne Cup i Vestbjerg. Det betyder, at alle afdelinger hjælper til, og indtægten fra Cup'en går til Idræt På Toppen. Til gavn for hele idrætsforeningen og byen.
Vi har brug for en masse frivillige hjælpere for at få arrangementet til at blive en succes. Herunder kan du læse hvad hver vagttype går ud på, og du kan skrive dig på til, sammen med andre, at bemande en vagt.
Til alle vagter findes en beskrivelse af arbejdsopgaverne. Der er altid mindst to personer på vagt af gangen. Til de fleste af vagterne vil der være en ansvarlig fra udvalget til stede som har ansvaret; dette gælder f.eks. indkvarteringsvagten, cafevagterne, og opstilling og oprydningsvagter. Der vil altid være en bagvagt fra udvalget som man kan ringe til.
Alle opgaver finder sted enten i eller omkring Vestbjerghallen eller på Vestbjerg Skole.
Beskrivelser af opgaver:
Klargøring:
Onsdag kl. 17.00-19.00
Skolen: Klasselokaler rengøres (feje, tømme skraldespande).
Udendørs: Opsætning af flagstænger, opsætte skrandespande
Hallen: Der skal sættes borde og stole op til spisning i springsalen.
Indkvarteringsvagt i hallen:
Onsdag, kl 17.00-22.00
I løbet af onsdag eftermiddag og aften ankommer de hold der skal overnatte på skolen. Holdene skal tjekkes ind, bydes velkommen og anvises det klasselokale de skal overnatte i.
Nattevagt på skolen/hallen:
Om natten, kl. 23.00-05.00
Fortages af 2 personer. Med base i hallen skal man skal gå brandvagt på skolen hver time, og holde øje med der er ro og ordnede forhold natten igennem.
Vaske og tørre spillertøj i løbet af natten.
Morgenmad i hallen:
Klokken 6.00-9.45
Der skal bespises ca. 350 personer. Alt mad er leveret og skal blot anrettes på ta-selv-bord. Løbende opfyldning af ta-selv bord. Løbende opvask (industriopvaskemaskine). Derefter skal der ryddes op. Sætte mad på plads, feje gulv, tømme skraldespande, tørre borde af mv.
Informationsbord i hallen:
Flere tidsrum: kl. 5.00-9.00, kl. 9.00-14.00, kl. 14.00-18.00, kl 18.00-23.00
At være tilstede i hallen og bemande en reception/informationsbord rettet mod overnattende gæster. Den primære opgave er at låse/låse op for klasseværelserne når de overnattende hold ønsker det. Være serviceorienteret. Svare på spørgsmål, typisk om danske og lokale forhold, f.eks. indkøbsmuligheder, hvornår bussen kører, etc. Der vil være et tlf.nr til en bagvagt fra udvalget som kan kontaktes. Diverse små-opgaver (feje, tømme skraldespande, renholde toiletter/omklædningsrum).
Aftensmad i hallen:
Klokken 17.30-21.30
Der skal bespises ca. 350 personer. Alt mad bliver leveret udefra og personale til kødudskæring kommer. Mad skal anrettes på ta-selv-bord. Løbende opfyldning af ta-selv bord. Løbende opvask (industriopvaskemaskine). Derefter skal der ryddes op. Sætte mad på plads, feje gulv, tømme skraldespande, tørre borde af mv.
Café Klubånd:
Flere tidsrum: kl. 16.00-19.00, kl. 19.00-22.00
Salg af slik og drikkevarer i Café Klubånd. Der vil være en cafeansvarlig fra udvalget på alle cafeteriavagter.
Oprydning:
Søndag, kl. 9.30-12.00
Skole: Tømme skraldespande, feje klasselokaler og fællesområder. Sørge for toiletter ser rimelige ud. Kontrollere at borde og stole er sat korrekt på plads i klasselokaler.
Hallen: Fjerne borde og stole i springsalen. Feje. Sørge for toiletter og baderum ser rimelige ud.
Udendørs: Sikre at udendørsarealer omkring hallen og fodboldbaner er pæne og ryddelige. Fjerne skraldespande, nedtage flag og flagstænger.
#1: Carsten E. |
#2: Theis Stenstrup F. |
#3: Kirsten C. |
#4: Silja A. |
#5: Henrik A. |
#6: Hannah A. |
#7: Inge lise R. |
#8: bjarke s. |
#9: Torben F. |
#10: Rikke F. |